Ολυμπία Λόη: Συνάντηση στον Ο.Λ.ΠΑ. για κρουαζιέρα και μεγάλα γιοτ στην Πάτρα | dete

Ολυμπία Λόη: Συνάντηση στον Ο.Λ.ΠΑ. για κρουαζιέρα και μεγάλα γιοτ στην Πάτρα

«Το λιμάνι της Πάτρας έχει όλες τις δυνατότητες ώστε ν ’αποτελέσει κομβικής σημασίας παράγοντα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, προσελκύοντας επισκέπτες υψηλού εισοδήματος και συνεισφέροντας με πολλούς τρόπους στην οικονομική αναθέρμανση και στη μείωση της ανεργίας στην Αχαΐα και σ’ όλη τη Δυτική Ελλάδα».

Αυτό επεσήμανε η Ολυμπία Λόη, αναπληρώτρια Τομεάρχης Τουρισμού του Κινήματος Αλλαγής, μετά την συνάντηση που είχε σήμερα Τετάρτη με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ο.Λ.ΠΑ. Παναγιώτη Τσώνη.

Η κ. Λόη έχει ήδη προγραμματίσει κύκλο συναντήσεων με εκπροσώπους τοπικών φορέων ώστε τα στοιχεία που θα συγκεντρωθούν ν’ αποτελέσουν βάση μιας επεξεργασμένης πρότασης για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Στη διάρκεια της συνάντησης με τον κ. Τσώνη συζητήθηκε μια σειρά θεμάτων που αφορούν στην μεγαλύτερη ενεργοποίηση του λιμανιού στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης, μέσω της προσέλκυσης κρουαζιερόπλοιων αλλά και της φιλοξενίας μεγάλων γιοτ.

Σε ό,τι αφορά στην εξέλιξη του λιμανιού της Πάτρας σε home port για τα κρουαζιερόπλοια ο κ. Τσώνης υπογράμμισε ότι με μικρές παρεμβάσεις η πόλη μπορεί να διεκδικήσει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς της νοτιοανατολικής Μεσογείου. Όπως είπε, το λιμάνι έχει τ’ αναγκαία βάθη, ωστόσο θα πρέπει να συντρέξουν και άλλες προϋποθέσεις, όπως η βελτίωση της γενικότερης εικόνας της πόλης αλλά και η ολοκλήρωση της Πατρών – Πύργου ώστε να είναι εύκολη και ασφαλής η πρόσβαση των επισκεπτών στην Αρχαία Ολυμπία.

Σε ό,τι αφορά στη φιλοξενία μεγάλων γιοτ, είναι ένας απ’ τους στόχους του Οργανισμού Λιμένα καθώς συνδέεται με την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδήματος και την εν γένει τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Το λιμάνι έχει τους χώρους ώστε να φιλοξενήσει θαλαμηγούς μεγάλου μεγέθους, είπε ο διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ., ύστερα από σχετική ερώτηση της κ. Λόη.

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν δυο ακόμα ζητήματα. Η φιλοξενία σταθμού υγροποιημένου φυσικού αερίου στο λιμάνι (LNG), όπου μέσα στο 2020 ολοκληρώνονται οι μελέτες και ο Ο.Λ.ΠΑ. ήδη κινείται για την εξασφάλιση χρηματοδότησης και η κατασκευή του εμπορικού τμήματος του λιμανιού.