Μπήκαν και τα ΚΕΠ της Πάτρας στην εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση

01.10.2020 / 19:48
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
γκο-1-28

Με την ένταξη 15 επιπλέον δήμων στο πρόγραμμα myKEPlive διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, αλλά με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης.

Συγκεκριμένα, οι νέοι δήμοι που εντάσσονται στις υπηρεσίες είναι οι: Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Ιωαννιτών, Πατρέων, Πεντέλης, Βέροιας, Χαλανδρίου, Χαϊδαρίου, Αγίου Δημητρίου, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Σπάτων-Αρτέμιδος, Καρπενησίου, Πέλλας, Αγράφων και Ικαρίας.

Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του δικτύου των ΚΕΠ ανά την επικράτεια, εκπαιδευμένοι υπάλληλοι των ΚΕΠ εξυπηρετούν τον πολίτη με προγραμματισμένη βιντεοκλήση, ενώ το έντυπο που εκδίδεται αποστέλλεται είτε ηλεκτρονικά, είτε με συστημένη επιστολή.

Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από 60 δήμους και 75 ΚΕΠ, διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία. Συνολικά έως τις 30 Σεπτεμβρίου, δηλαδή σε περίπου δύο μήνες λειτουργίας, έχουν διεκπεραιωθεί 830 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών.

Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από τον δήμο σας. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας myKEPlive, δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά, είτε αποστέλλοντας e-mail στο ΚΕΠ της επιλογής τους.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα