Μέχρι τέλος του έτους… τρένο στη Ροδοδάφνη (και απομένει η Πάτρα) | dete

Μέχρι τέλος του έτους… τρένο στη Ροδοδάφνη (και απομένει η Πάτρα)

Μετά από πολλά χρόνια …φαγούρας, φαίνεται πως πραγματικά ήρθε η ώρα η Ελλάδα να αποκτήσει και πάλι ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο, μοντέρνο με νέους σταθμούς, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη ταχύτητα. Ένα από αυτά τα έργα θα είναι και η γραμμή του τρένου από το Κιάτο μέχρι την Ροδοδάφνη! Αφορά την εργολαβία-σκούπα που ολοκληρώνει παλιές εργολαβίες και επιπλέον περιλαμβάνει και την επιδομή (τις ράγες δηλαδή) αλλά και την ολοκλήρωση της κατασκευής των νέων σταθμών του τμήματος. Η ολοκλήρωση του τοποθετείται στο τέλος του έτους δηλαδή σε 7 μήνες αλλά δεν θα περιλαμβάνει ηλεκτροκίνηση καθώς η σχετική δημοπράτηση είναι προ των πυλών. Έχει μήκος 70χλμ και με τη λειτουργία του η απόσταση Αθήνα-Αίγιο θα διανύεται σε περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά, χρόνος που μελλοντικά με την ηλεκτροκίνηση θα μειωθεί περαιτέρω. Η μέγιστη ταχύτητα χωρίς ηλεκτροκίνηση θα είναι 120χλμ/ώρα. Απομένει να δούμε τι θα γίνει με το τμήμα Ροδοδάφνη – Πάτρα αλλά… και την διέλευση του τρένου από τον πολεοδομικό ιστό της Αχαϊκής πρωτεύουσας!