Κορονοϊός Τουρίστας κατήγγειλε έλλειψη μέτρων σε ξενοδοχείο στην Κεφαλλονιά

13.08.2020 / 16:50
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print
ÅÐÉÂÁÔÉÊÇ ÊÉÍÇÓÇ ÓÔÏ ÁÅÑÏÄÑÏÌÉÏ ÅËÅÕÈÅÑÉÏÓ ÂÅÍÉÆÅËÏÓ ÌÅ ÕÐÏ×ÑÅÙÔÉÊÇ ×ÑÇÓÇ ÌÁÓÊÁÓ ÃÉÁ ÔÇÍ ÁÐÏÖÕÃÇ ÊÁÉ ÐÅÑÉÏÑÉÓÌÏ ÔÇÓ ÄÉÁÄÏÓÇÓ ÔÏÕ ÊÏÑÏÍÏÉÏÕ

Aμεση ήταν η αντίδραση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας σε συνεργασία με την ΕΛΑΣ και την Γενική Γραμματεία Εμπορίου μετά από καταγγελία τουρίστα στις 12.08.2020.

Ο τουρίστας διέμενε με την οικογένειά του σε ξενοδοχείο της Κεφαλονιάς και υπέβαλε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της ΕΑΔ [email protected] καταγγελία που αφορούσε την απουσία μέτρων προστασίας της επιχείρησης από τον sars cov 2.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της ΕΑΔ, «ο καταγγέλλων ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι εργαζόμενοι δεν φορούσαν μάσκες, παρότρυναν τους πελάτες να πράττουν το ίδιο, δεν τηρούνταν οι οριζόμενες αποστάσεις ασφαλείας των τραπεζιών, καθώς επίσης πάνω από 25 άτομα βρίσκονταν ταυτοχρόνως στον ίδιο χώρο κατά τη διάρκεια του πρωινού. Χαρακτήρισε την επιχείρηση ως βόμβα ζητώντας την άμεση αντίδραση των Αρχών».

Κλιμάκιο της ΕΛΑΣ διενήργησε επιτόπιο έλεγχο στην επιχείρηση την ημέρα υποβολής της καταγγελίας, διαπιστώνοντας τρεις (3) παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικής μάσκας από τους εργαζόμενους, στο εξωτερικό μπαρ και στην κουζίνα, επιβάλλοντας τα προβλεπόμενα πρόστιμα. Επιπροσθέτως διαπιστώθηκε παράβαση για στέρηση βιβλιαρίου υγείας σε εργαζόμενο και ακολούθησε η αυτόφωρη διαδικασία του εργαζομένου και του ιδιοκτήτη της επιχείρησης.

«Οι έλεγχοι και η συνεργασία ΕΑΔ, ΕΛΑΣ και Γεν. Γραμματείας Εμπορίου συνεχίζονται με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την προάσπιση του υγιούς ανταγωνισμού» επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα