Καλάβρυτα: Ο Οδοντωτός θα έχει απόσταση χρονικά απο το τρένο Κιάτο- Αίγιο | dete

Καλάβρυτα: Ο Οδοντωτός θα έχει απόσταση χρονικά απο το τρένο Κιάτο- Αίγιο

Τα δρομολόγια Κιάτο-Αίγιο θα ξεκινήσουν από αυτή την Δευτέρα 22 Ιουνίου. Στη γραμμή μήκους 71 χιλιομέτρων, θα εκτελείται δρομολόγιο με 7 σταθμούς και τρείς στάσεις (Αίγιο - Ελίκη - Διακοπτό - Πλάτανος - Ακράτα - Λυγιά - Λυκοποριά - Ξυλόκαστρο - Διμηνιο - Κιάτο όπου θα υπάρχει άμεση μετεπιβίβαση προς Αθήνα και Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.
Oι ανταποκρίσεις Κιάτο - Αίγιο και αντίστροφα θα είναι ημερησίως 4 ή 5, αλλά συνολικά 3 ζεύγη αμαξοστοιχιών (δηλαδή 6) θα πηγαινοέρχοναι καθημερινά απευθείας Αίγιο - Αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος», με μετεπιβίαση (5 λεπτών) από το ντιζελοκίνητο τρένο σε ηλεκτροκίνητο υψηλών ταχυτήτων στο Κιάτο.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων του Οδοντωτού Γιάννης Καραπαναγιώτης, χαιρετίζει την έναρξη των δρομολογίων, ένα έργο που περιμέναμε χρόνια, τονίζοντας όμως ότι υπάρχει ένα θέμα με τις τακτικές ανταποκρίσεις των δρομολογίων με τον Οδοντωτό.
Σύμφωνα με τον κ.Καραπαναγιώτη, έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες και η ελπίδα είναι ότι σύντομα θα γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις στο πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να υπάρχουν ανταποκρίσεις του Οδοντωτού, στο Διακοπτό, από και προς Αίγιο και Αθήνα χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή των επιβατών.
Κατά μήκος της νέας γραμμής Αίγιο-Κιάτο έχουν κατασκευαστεί 6 σήραγγες συνολικού μήκους 11 χλμ., 8 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 1.700μ., 19 Σιδηροδρομικές Γέφυρες, 63 Κάτω Διαβάσεις και 10 Άνω Διαβάσεις και επιτρέπεται η ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων τραίνου (άνω των 200 χλμ/ω). Το δρομολόγιο Αίγιο - Κιάτο θα διαρκεί λιγότερο από μια ώρα (57').