Δυτική Ελλάδα: Η θρυλική «Σουηδέζα» και το «πιθανόν πρώτο» λεωφορείο του Πύργου – ΦΩΤΟ

18.08.2020 / 10:00
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print
ejrchaeuqg57cd5e64d7429

Το ημερολόγιο έγραφε «σωτήριο έτος 1974» όταν από το αμαξοποιείο του Ομίλου Σαρακάκη κατασκευάσθηκε το πρώτο χωρίς σασί λεοφωρείο, το SBAV, και μετά απο συνεχείς αναβαθμίσεις φθάνει στο SBAV 90 το 1990. Ο θρύλος των υπεραστικών λεωφορείων Volvo που κατασκευάστηκαν από τη βιομηχανία Σαρακάκη σαν απάντηση στην παραγωγή των Mercedes Benz O302 από τη Βιαμάξ ήταν τα SBAV.

Θεωρήθηκαν πολύ πετυχημένα μοντέλα, που έγιναν και μεγάλη εξαγωγική επιτυχία σε χώρες κυρίως της Μέσης Ανατολής. Ένα από τα θρυλικότερα των υπεραστικών συγκοινωνιών της χώρας, το No56 του Αγρινίου, αργοπεθαίνει έξω από μια μάντρα κοντά στην Εθνικό Οδό.

Κάθε προσπάθεια να σωθεί η θρυλική «Σουηδέζα» είναι άκαρπη, γεγονός το οποίο μας λυπεί.

Δείτε τις φωτογραφίες και θυμηθείτε…

Πύργος Ηλείας 1933: Ο Νιόνιος και ο Τάσης Σταυρόπουλος φωτογραφίζονται στο -πιθανόν- πρώτο λεωφορείο του Πύργου.
Προσέξτε την πινακίδα και την ορθογραφία.
Γράφει: “ΣΙΓΚΙΝΟΝΙΑ Πύργος – Κουζούλι – Βροχίτσα”.
Στα πρώτα επαγγελματικά βήματά τους οι αδελφοί Σταυρόπουλοι πάντα στην πέννα.
Ο Τάσης διακρίνεται με την τραγιάσκα και ο Νιόνιος με γραββάτα κολαρισμένη, σκαρπίνι και καπέλο “Μπαγιασόν” που ήταν η τελευταία λέξη της μόδας στα πιλοποιεία.
Η φωτογραφία προέρχεται από το αρχείο του καθηγητή Γεωργίου Σταυρόπουλου.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα