ΔΕΗ Πάτρας: Κερδίζεται το στοίχημα της εξυπηρέτησης των πολιτών, παρά τις σχετικές δυσκολίες | dete

ΔΕΗ Πάτρας: Κερδίζεται το στοίχημα της εξυπηρέτησης των πολιτών, παρά τις σχετικές δυσκολίες

Είναι γνωστό ότι την τελευταία επταετία τουλάχιστον, η ΔΕΗ είναι η δημόσια υπηρεσία που επιβαρύνθηκε πιο πολύ από όλες, από τους μνημονικούς νόμους και την οικονομική κρίση.
Η είσπραξη μέσω των λογαριασμών της επιπλέον βαρών για τους Έλληνες πολίτες, η έλλειψη προσωπικού αλλά και τελευταία οι συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊου, έκαναν την ΔΕΗ υπηρεσία με τις μεγαλύτερες ουρές και ταλαιπωρία στην εξυπηρέτηση όλων των Ελλήνων μέσω των σχέσεων μαζί της.
Η ΔΕΗ Πάτρας έχει κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να καλύψει αυτές τις ανάγκες, παρότι και στην πόλη μας οι ουρές συνεχίζονται, γιατί επιπλέον από όσα έχουν συνδέσει τους καταναλωτές με την ΔΕΗ, οι περισσότεροι πηγαίνουν όλοι μαζί τις ίδιες μέρες του μήνα που έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν κάθε συναλλαγή τους.
Για αυτό οι επιφορτισμένοι με την ασφάλεια εργαζόμενοι, ρωτούν τον καθένα ξεχωριστά ποιος είναι ο λόγος της επίσκεψης του στην ΔΕΗ, όχι βέβαια για να μάθουν τα προσωπικά του δεδομένα αλλά για να τον βοηθήσουν να εξυπηρετηθεί το ταχύτερο δυνατό ή και με άλλο τρόπο από το να περιμένει στην ουρά.
Αυτή η προσπάθεια χρειάζεται ασφαλώς την κατανόηση των πολιτών, γιατί τελικά η εξυπηρέτηση γίνεται παρ’ όλες και τις επιπλέον δυσκολίες που έχουν προστεθεί από τα πρωτόκολλα υγιεινής του νέου κορωνοϊού, τα οποία τηρούνται και εφαρμόζονται αυστηρά μέσα και έξω από τα γραφεία της ΔΕΗ Πάτρας.