Αυξάνονται και πληθύνονται τα σούπερ μάρκετ στην Πάτρα – Είσοδος νέων αλυσίδων

19.09.2020 / 16:35
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print
γκο-10-13

Του Διονύση Ζακυνθινού

Σημαντικές μεταβολές επέρχονται στον τοπικό χάρτη του λιανικού εμπορίου τροφίμων, εν προκειμένω των σούπερ  μάρκετ.

Τον τόνο δίνουν η είσοδος ενός νέου ομίλου στην αγορά και η λειτουργία νέων καταστημάτων από αλυσίδες που ήδη δραστηριοποιούνται στην Πάτρα, καταγράφοντας πολύχρονη παρουσία.     

Στο πλαίσιο αυτό, ο βορειοελλαδίτικος όμιλος «Μασούτης» ετοιμάζεται για ένα δυναμικό ξεκίνημα, με τη λειτουργία τριών σούπερ μάρκετ στην αχαϊκή πρωτεύουσα.

Τα καταστήματα «Μασούτης» θα λειτουργήσουν σε κομβικά σημεία της Πάτρας  και συγκεκριμένα στη συμβολή της Αγίου Ανδρέου με την Ασκληπιού, στο πάνω μέρος της πλατείας Γεωργίου και στην Ηρώων Πολυτεχνείου.

Ήδη στο κτίριο επί της οδού Αγίου Ανδρέου αναρτήθηκαν οι σχετικές πινακίδες και ξεκίνησαν οι εργασίες διαμόρφωσης του χώρου.

Την ίδια ώρα, κι άλλες αλυσίδες έχουν δρομολογήσει την επέκταση του υφιστάμενου δικτύου τους.

Στον πάλαι ποτέ «Σταυριανό». το γνωστό εμβληματικό κτίριο στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων που αποτέλεσε το στέκι περασμένων δεκαετιών για πολλούς Πατρινούς, θα στεγαστεί ένα νέο κατάστημα της αλυσίδας «Βασιλόπουλος».
 Εξάλλου, μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να λειτουργήσει από την αλυσίδα «Γαλαξίας» και δεύτερο κατάστημα.

 Κι όλα αυτά, ενώ στην Πάτρα έχουν μια εκτεταμένη παρουσία όλες οι γνωστές αλυσίδες που έχουν πανελλαδικά δίκτυα, όπως ο «Σκλαβενίτης», τα «Lidl», τα «My market», ενώ δεν περνά απαρατήρητη και η αλυσίδα «Ρουμελιώτης».     

Τα κέρδη φέρνουν και την επέκταση  

Στο εύλογο ερώτημα γιατί παρατηρείται αυτή η έντονη κινητικότητα στον χώρο των σούπερ μάρκετ, που συνδυάζεται με την επέκταση των δικτύων τους, η απάντηση βρίσκεται στην… καραντίνα.

Τα σούπερ μάρκετ είδαν την περίοδο του κορωνοϊού τα κέρδη τους να αυξάνονται σημαντικά. Επρόκειτο για μια αναμενόμενη εξέλιξη, καθώς ήταν από τους λίγους κλάδους που έμειναν ανοιχτοί και δέχτηκαν μεγάλη «πίεση» από τους καταναλωτές, κάποιοι από τους οποίους είδαν την παρουσία τους εκεί και ως ψυχοθεραπεία και μια ευκαιρία για… έξοδο.

Έτσι, ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκε κατά 1,36 δισ. ευρώ και τα έσοδά τους κατά 30,7%, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, την περίοδο από τις 24 Φεβρουαρίου (ημέρα που παρουσιάστηκε το πρώτο κρούσμα στην χώρα ) έως  και στις 12 Απριλίου. 

Εκτός αυτού, σε κάθε περίπτωση, τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ είναι μια ανελαστική δαπάνη για κάθε νοικοκυριό.

Επιπλέον, είναι αναμενόμενο μια πόλη όπως η Πάτρα, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα και με χιλιάδες φοιτητές, να προσελκύει το ενδιαφέρον των μεγάλων παικτών του λιανικού εμπορίου τροφίμων.     

    

Σταθερή αξία ο «Ανδρικόπουλος»για τους Πατρινούς

Παράλληλα με τα γνωστά brand name των σούπερ μάρκετ, στην αχαϊκή πρωτεύουσα λειτουργούν και αλυσίδες τοπικών συμφερόντων.

Η πλέον επιτυχημένη είναι η αλυσίδα «Ανδρικόπουλος», που παραμένει σταθερή αξία για τους Πατρινούς, όπως αποδεικνύεται από τη σταθερά ανοδική πορεία της, φτάνοντας να έχει σήμερα ένα δίκτυο 12 καταστημάτων στο νομό Αχαΐας προσφέροντας ποιότητα και  εμπιστοσύνη, μιας και το δεύτερο ήταν και παραμένει το μεγάλο ζητούμενο ιδίως όταν μιλάμε για τρόφιμα.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα