Πάτρα: Επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι – Τα νέα σχέδια του Εμανουέλ Γκριμάλντι | dete

Πάτρα: Επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι - Τα νέα σχέδια του Εμανουέλ Γκριμάλντι

Οι Μινωικές Γραμμές είναι έτοιμες να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία που θα προκύψει στην αναπτυσσόμενη ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά και τα λιμάνια Πάτρας, Ηγουμενίτσας και Ηρακλείου τόνισε ο Εμανουέλ Γκριμάλντι.
Ο ισχυρός άνδρας του Ιταλικού ομίλου, έκανε δηλώσεις στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε σε κλειστή ομάδα δημοσιογράφων, στο περιθώριο του 22ου συνεδρίου EuroMed Convention στη Σικελία.
Στη συνέχεια εξήγησε ότι οι ευκαιρίες για τον Όμιλο στην Ελλάδα είναι τα λιμάνια της Πάτρας, Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου όπου στο τελευταίο δραστηριοποιούνται οι Μινωικές μεταφέροντας κάθε χρόνο πάνω από 1 εκατ. επιβάτες και χιλιάδες φορτηγά.
«Ενδιαφερόμαστε για τα logistics σε αυτά τα λιμάνια και για τις μεταφορές από αυτά τα λιμάνια. Αυτά ναι, είναι ευκαιρίες που θα εκμεταλλευτούμε. Άλλωστε οι επιχειρηματικές δραστηριότητες που έχουμε στην Ελλάδα είναι λίγες συγκριτικά με το μέγεθος του Ομίλου μας. Άρα μπορούμε να επεκταθούμε ειδικά για το λιμάνι του Ηρακλείου είπε και πρόσθεσε ότι «σε πρόσφατη συνάντηση που είχα με τον νέο υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη που είναι και από την Κρήτη μου είπε ότι ενδιαφέρεται για επενδύσεις από τις Μινωικές στην Κρήτη και ακριβώς επειδή είναι από την Κρήτη ξέρει τι είναι καλό για το νησί».
Κλείνοντας υπογράμμισε ότι από το 2008 ο Όμιλος Γκριμάλντι έχει επενδύσει στην Ελλάδα πάνω από 400 εκατ. ευρώ.

 

ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Να σημειωθεί ότι, μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου το ΤΑΙΠΕΔ αναμένεται να λάβει τελικές αποφάσεις για το πώς θα προχωρήσει η αξιοποίηση του καθενός από τα δέκα περιφερειακά λιμάνια, μεταξύ των οποίων και η Πάτρα.
Στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ προκρίνονται τρία διαφορετικά μοντέλα ανάλογα με την κάθε περίπτωση. Αυτά είναι η 100% παραχώρηση των μετοχών των οργανισμών λιμένων, η επιμέρους παραχώρηση δραστηριοτήτων και, τέλος, η παραχώρηση του 67% των μετοχών -όπως στην περίπτωση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης- και η διατήρηση του 33% από το Δημόσιο.