Οι έμποροι «μαρσάρουν»! ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΙΓΙΟΥ | dete

Οι έμποροι «μαρσάρουν»! ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΙΓΙΟΥ

Οι εποχές έχουν αλλάξει και η κρίση διαμόρφωσε νέους κανόνες στην αγορά. Δεν μπορείς να περιμένεις να πάρεις, χωρίς να δώσεις. Χρειάζονται πρωτοβουλίες και σε αυτή τη λογική έχουν προχωρήσει αρκετοί από τους Εμπορικούς Συλλόγους της χώρας, διεκδικώντας κομμάτι από την πίτα των happenings και των events που μπορούν να αποτελέσουν πόλο έλξης του αγοραστικού κοινού.

Ο νέος πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κώστας Ζαφειρόπουλος,  είναι ξεκάθαρος για τη λογική που θα ακολουθήσει από εδώ και στο εξής ο σύλλογος:  «Δεν χάνουμε, ούτε εγκαταλείπουμε τον συνδικαλιστικό μας χαρακτήρα ως φορέας, απλά δεν μένουμε πλέον μόνο σε αυτόν, συμμετέχοντας ή και διοργανώνοντας δράσεις που θα τονώσουν την εμπορική κίνηση».

ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ PICK

Η αρχή θα γίνει απ.ο το Pick 2019, με τα καταστήματα της Πάτρας να συμμετέχουν ενεργά στην μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου, μία εκδήλωση που αναμένεται να πλημμυρίσει  το κέντρο της Πάτρας από τον κόσμο και τους επισκέπτες που θα έρθουν για να δουν αυτό το ξεχωριστό θέαμα που θα προσφέρουν οι δεκάδες οδηγοί και τα οχήματα στην πίστα που θα διαμορφωθεί.

Σκοπός του Εμπορικού Συλλόγου, αλλά και των διοργανωτών του Pick, είναι να κερδίσουν και τα εμπορικά μαγαζιά μέσα από αυτή τη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τη μεγάλη επισκεψιμότητα να έχει το ανάλογο αποτύπωμα στο ταμείο των καταστημάτων των εμπόρων.

Για αυτό το λόγο ο Εμπορικός Σύλλογος θα προτείνει στα μέλη του ειδικά για την πρώτη μέρα του Pick εκπτώσεις που θα ξεκινούν από 15% και που θα φτάνουν το 20%, ανάλογα με τις επιλογές του κάθε καταστήματος.

Οι προσφορές αυτές θα τονώσουν και την εμπορική αγορά μέσω του Pick, σε μία γιορτή όπου, όπως κάθε χρόνο, αναμένεται να συυμμετέχει όλη η πόλη. «Συμμετέχουμε στο Pick και συμπαραστεκόμαστε σε αυτή την προσπάθεια που έχει  ξεκινήσει εδώ και χρόνια στην πόλη και επισημαίνουμε ότι ο Εμπορικός Σύλλογος θα είναι αρωγός σε κάθε δράση που έχει έναν χαρακτήρα εξωστρέφειας και μπορεί να τονώσει την αγορά» τονίζει ο κ. Ζαφειρόπουλος.

Ο Εμπορικός Σύλλογος, άλλωστε, έχει αποφασίσει την παραχώρηση της αίθουσάς του αποκλειστικά στο Pick για τις εκδηλώσεις της διοργάνωσης, αλλά και την απονομή των βραβείων στους νικητές της κάθε κατηγορίας.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

«Θα δρολογήσουμε για τους επόμενους μήνες μια σειρά από δράσεις μουσικού ή και πολιτιστικού περιεχομένου που θα γίνονται σε ξεχωριστές ημέρες για την πόλη, πιστεύοντας ότι θα έχουν να δώσουν κάτι στα μαγαζιά και να τονώσουν την αγορά» τονίζει ο κ. Ζαφειρόπουλος.

Ακόμα όμως δεν έχει αποφασιστεί  το ακριβές περιεχόμενο των δράσεων αυτών και η ημερομηνία τους. Η κατεύθυνση πάντως θα είναι στη συλλογιστική των δράσεων που είχε διοργανώσει ο Εμπορικός Σύλλογος την περσινή εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.

«Είχαν πάει αρκετά καλά οι περσινές εκδηλώσεις, είναι γεγονός αυτό και με αυτή τη βάση προετοιμαζόμαστε για τις δράσεις που θα διοργανώσουμε και τα φετινά Χριστούγεννα, ακολουθώντας κάποιες γνωστές συνταγές όπως η εορταστική βιτρίνα, αλλά και κάποιες νέες που σκεφτόμαστε».

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

Στις σκέψεις που κάνει το προεδρείο του συλλόγου, συμπεριλαμβάνεται και αυτή για τη δημιουργία ενός Χριστουγεννιάτικου χωριού, όπως του Αιγίου, αρκεί να βρει την ανάλογη στήριξη και τους αντίστοιχους αρωγούς.

«Είναι κάτι που σκεφτόμαστε, χωρίς όμως να έχουμε αποφασίσει και διευθετήσει ακόμα τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Αν προχωρήσουμε σε ένα τέτοιο εγχείρημα τελικά, αυτό θα γίνει σε κλειστό χώρο καθώς λαμβάνουμε υπόψη μας το ενδεχόμενο των βανδαλισμών ή της κακοκαιρίας που θα φέρουν φθορές στις κατασκευές» τονίζει ο κ. Ζαφειρόπουλος.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ

Ανάλογες δράσεις σκέφτεται να κάνει ο Εμπορικός Σύλλογος και την ημέρα του Αγίου Ανδρέα ή κάποια άλλη ξεχωριστή ημέρα για την Πάτρα που θα μπορεί να δώσει και να προσφέρει ζωή και κέρδος στα μαγαζιά, εφόσον βέβαια πάρει και την έγκριση των μελών του, έχοντας την ανάλογη προσδοκώμενη ανταπόκριση.

«ΑΣ ΤΗΝ ΠΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ»

Όσον αφορά τη Λευκή Νύχτα ο Εμπορικός Σύλλογος σκοπεύει να αποφύγει αυτή τη φορά τα όποια λάθη του παρελθόντος. «Ας μην την ονομάσουμε Λευκή Νύχτα, ας την ονομάσουμε κάπως αλλιώς» τονίζει ο κ. Ζαφειρόπουλος.

«Ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει ημερομηνίες και λεπτομέρειες. Ωστόσο, όταν γίνει θα έχουμε φροντίσει για να εξασφαλίσουμε τις απαραίτητες άδειες από τους φορείς και φυσικά να έχουμε πάρει την σχετική έγκριση από τους εμποροπαλλήλους για να μην αντιμετωπίσουμε τα γνωστά προβλήματα».

Υπάρχει όμως ένα ερώτημα σε όλα αυτά. Ο εμπορικός κόσμος,  οι καταστηματάρχες και οι εμποροϋπάλληλοι, έχουν τη βούληση και την προθυμία για να αλλάξουν την νοοτροπία που τους διέπει πάνω σε αυτή τη νέα λογική που θέλει να ακολουθήσει ο Εμπορικός Σύλλογος και που εφαρμόζουν εδώ και χρόνια άλλες μικρότερες αγορές σε πόλεις, σε νησιά ή τουριστικά θέρετρα;

«Εμείς θα προσπαθήσουμε να τους εξηγήσουμε και να τους πείσουμε ότι η παράταση του ωραρίου σε κάποιες ιδιαίτερες κα ξεχωριστές ημέρες που μπορούν να προσφέρουν στην αγορά μία τόνωση  θα έχει το αντίστοιχο όφελος στα ταμεία των καταστημάτων και άρα θα είναι για το καλό του συνόλου του εμπορικού κόσμου της πόλης. Θέλουμε την πλειοψηφία των εμπόρων και των καταστηματαρχών στο πλευρό μας».