Με επιτυχία τελετή απονομής των Mixx Awards 2019 | dete

Με επιτυχία τελετή απονομής των Mixx Awards 2019

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την περασμένη Πέμπτη, 19 Ιουνίου στον θερινό κινηματογράφο Μπομπονιέρα η τελετή απονομής των Mixx Awards 2019 η οποία διοργανώθηκε για 5η συνεχή χρονιά από το IAB Hellas σε συνεργασία με την Direction Business Network.

Τα MiXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα, με το έργο της αξιολόγησης να αναλαμβάνει διεθνής κριτική επιτροπή, που αποτελείται από ηγέτες της αγοράς σε Ευρώπη και Αμερική.

Φέτος μάλιστα για πρώτη φορά εντάχθηκε και η νέα κατηγορία Best original Content Series ενώ πολύ σημαντικό στοιχείο της φετινής διοργάνωσης αποτελεί η απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής να χρηματοδοτήσει ο ΙΑΒ Hellas τη συμμετοχή των χρυσών νικητών στα ΜΙΧΧ AWARDS Europe.

Το ύψιστο βραβείο Best in Show απέσπασε εφέτος η Tempo OMD για το Aquaman Mobile Flood ενώ βραβεία παρέλαβαν οι εξής εταιρείες στις επιμέρους κατηγορίες:

Brand Awareness and Positioning: Βραβείο μελών η JWT Athens και Mindshare & Vodafone για το CU - CU|OPEN και gold (κριτικής επιτροπής) η Socialab για το Χτίζουμε αναμνήσεις.

Direct Response and Lead Generation: Βραβείο μελών η INITIATIVE MEDIA για το Tourists' heart beat at Sephora και gold η Superpanes / DigitalWise για το Superpanes.gr: A performance campaign of 2.000.000 for big babies.

Best Brand / Product Launch: Βραβείο βελών η TEMPO OMD HELLAS για το Aquaman Mobile Flood και gold ή ίδια εταιρεία για το ίδιο έργο.

Experimental and Innovative Campaign: Βραβείο μελών η ForestView - Minoan Lines για το Στις Κυκλάδες με τον Σήφη και gold η MINDSHARE A.E. για το Vodafone Pass penetrates the Hybrid/On Demand TV environment of the National State Channel (ERT) for the purposes of the FIFA World Cup 2018.

Cross-Media Integration: Βραβείο μελών η adjust για το Kosmocar - AUDI Moment και gold απέσπασαν τόσο η LIDL ΚΥΠΡΟΥ για το ΜΑΖΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ όσο και η TEMPO OMD HELLAS για το Pame Stoixima - Castaways.

Social: Βραβείο μελών η STEFICON για το Incredible Crete: Tourism promotion of Crete in Social Media ενώ το gold μοιράστηκαν η Socialab για το Χτίζουμε Αναμνήσεις και η adjust. | Star Channel για το MasterChef.

Digital Reputation Management: Βραβείο μελών η DPG DIGITAL MEDIA για το Summer Queen by Nivea Sun και gold η McCann Worldgroup για το Taste of Dodoni.

Mobile Advertising: Βραβείο μελών η TEMPO OMD HELLAS για το Aquaman Mobile Flood και gold η JWT Athens και Mindshare & Vodafone CU για το CU Big Bang App.

Search: Βραβείο μελών η Lidl Ελλάς για το Online Φυλλάδιο Προσφορών και gold η GENERATION Y για το Fashionably Searching for access.

Στην κατηγορία Branded Content and Native Advertising ισοψήφησαν στα βραβεία μελών: Η 24MEDIA για το Άνδρες! Αυτό είναι το Μουντιάλ σας by NIVEA MEN, η INITIATIVE MEDIA για το DOVE 100 COLOURS_SETTING A FASHION TREND και η UM για το FIX HELLAS - GAZZETTA FOODBALL. Gold απέσπασε η McCann Worldgroup για το Taste of Dodoni.

Effective Use of Data: Βραβείο μελών η Lidl Ελλάς για το Online Φυλλάδιο Προσφορών και gold πήρε η UM για το SHOP & TRADE DATA TARGETING & AUDIENCE MODELING CAMPAIGN.

Best original Content Series: Βραβείο μελών απέσπασε η TEMPO OMD HELLAS για το PAME STOIXIMA MUNDIAL - MEMES και gold στην UM για το FIX HELLAS - GAZZETTA FOODBALL.