Αποθεώθηκε ο Πέτρος Φιλλιπίδης στο Αρχαίο Ωδείο! – Σήμερα η 2η παράσταση… | dete

Αποθεώθηκε ο Πέτρος Φιλλιπίδης στο Αρχαίο Ωδείο! - Σήμερα η 2η παράσταση...

Ο Πέτρος Φιλιππίδης έχει «γκελ» με το κοινό και το αποδεικνύει και με την φετινή καλοκαιρινή του παράσταση «Ο Κατά Φαντασίαν Ασθενής» του Μολιέρου που παρουσίασε την Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019 στο Αρχαίο Ρωμαικό Ωδείο στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας ενώ απόψε Τρίτη 6/8 στις 21.30 δίνεται η 2η προγραμματισμένη παράσταση. Το Αρχαίο Ωδείο γέμισε ασφυκτικά και το κοινό όλων των ηλικιών χειροκρότησε με θέρμη τους συντελεστές της παράστασης και αποθέωσε τον Πέτρο Φιλιππίδη, ο οποίος υπογράφει και τη σκηνοθεσία της παράστασης που σε διάρκεια φτάνει τις δύο ώρες.

Ο αγαπητός κωμικός έδειξε σκηνική άνεση, έβγαζε γέλιο απλά και με την αλλαγή του τόνου της φωνής του, είχε ένα καλό δέσιμο με την Ιωάννα Ασημακοπούλου του σήριαλ «Το σόι σου» που υποδύεται την καπάτσα υπηρέτρια Τουανέτ με μπρίο ενώ αξιοποίησε όσο μπόρεσε και τα απρόοπτα (άγνωστο αν κάποιος από την Αρχαιολογία ή το Διεθνές Φεστιβάλ είχε ενημερώσει τον δημοφιλή πρωταγωνιστή πως γιόρταζε, παραμονή της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος η διπλανή εκκλησία του Παντοκράτορα) λέγοντας ενόσω άκουγε τον συνεχή και δυνατό ήχο από τις καμπάνες, «βοήθεια μας» ή «ντιν νταν» καλώντας με το κουδούνι την υπηρέτρια.

Ο Πέτρος Φιλιππίδης μας παρουσίασε μία καλοστημένη, ευπρόσωπη παράσταση με έναν 12μελή θίασο, με προσεγμένα σκηνικά και κομψά κοστούμια, με στοιχεία μουσικά με αποκορύφωμα το τραγουδιστικό φλερτ του Κλεάντ (γοητευτικός ο Ρένος Ρώτας) προς την κόρη του Αργκάν – Πέτρος Φιλιππίδης, Ανζελίκ (την υποδύεται η ανερχόμενη Νεφέλη Κουρή που αν και βγάζει φρεσκάδα έδειξε ωστόσο πως θέλει ακόμη δουλειά) καθώς και το «φαντασμαγορικό», χορευτικό φινάλε με τα ωραία αλά ασπρόμαυρου πιερότου καπέλα.

Ο Πέτρος Φιλιππίδης που σε κάποιες στιγμές μας έφερε στο νου κάποιους παλιότερους κωμικούς όπως ο Θύμιος Καρακατσάνης ή ο Σωτήρης Μουστάκας, είχε στο θίασο του «Κατά Φαντασίαν Ασθενή» κι άλλους έμπειρους κωμικούς όπως τον Τάσο Γιαννόπουλο και τον Τάκη Παπαματθαίου, είχε την Μυρτώ Αλικάκη στο ρόλο της πονηρής συζύγου του που επιδιώκει να πάρει την περιουσία του το συντομότερο δυνατό και την έκπληξη, τον Αντίνοο Αλμπάνη σε ένα ρόλο του ελαφρώς θηλυπρεπή Τομά που έκανε 17 χρόνια για να πάρει πτυχίο ιατρικής και ο οποίος εμφανίζεται με τον πατέρα του ως υποψήφιος γαμπρός για την Ανζελίκ. Στην παράσταση συμμετέχουν ακόμα η Θάλεια Σταματέλου (Λουιζόν) που έχει και μία χαριτωμένη σκηνή με τον πατέρα της Αργκάν, ο οποίος και της ζητά απελπισμένα κάποια στιγμή να σταματήσει να παίζει βιολί, καθώς και οι Χάρης Χιώτης (κος Φλεράν) και Βαγγέλης Κυπαρίσσης (κος Πυργκόν).

Από την παράσταση δεν λείπουν κάποιες αστοχίες όπως η «κοιλιά» που κάνει προς το τελευταίο 40λεπτο έως ότου αρχίσει η πολύ καλή σκηνή που ο Αργκάν κάνει τον πεθαμένο για να τσεκάρει ποιοι στην πραγματικότητα τον νοιάζονται καθώς κι ότι σε ορισμένα σημεία οι ηθοποιοί έμοιαζαν να φωνάζουν (πχ ο Αργκάν και η υπηρέτρια Τουανέτ), ενώ και ο Πέτρος Φιλιππίδης ίσως από κεκτημένη ταχύτητα του ξέφευγαν περισσότερα «άει στο διάο...» και «μωρή», απ’ όσα έπρεπε, απευθυνόμενος προς την υπηρέτρια Τουανέτ.

Να προσθέσουμε πως η μουσική της παράστασης είναι του Θέμη Καραμουρατίδη και οι χορογραφίες της Ελπίδας Νίνου ενώ από τις ωραίες ατάκες που ακούστηκαν στο φινάλε είναι πως "το θέατρο είναι το “καθαρτικό” της ψυχής" καθώς και η ατάκα του Φιλιππίδη "πάντα να είμαι ασθενής για να είσαι εσύ ο θεατής"!.

Τέλος δεν έλειψαν κάποια μεμονωμένα παράπονα από θεατές ότι στα κάτω διαζώματα δεν τηρήθηκε το νέο μέτρο του να κάθονται οι θεατές ανά δύο κερκίδες.

Αρκετοί θεατές περίμεναν στο τέλος της παράστασης, τους πρωταγωνιστές στην είσοδο του Αρχαίου Ωδείου για αυτόγραφα και φωτογραφίες με τα κινητά τους τηλέφωνα.