1 εκατ. θέσεις εργασίας υποσχέθηκε να δημιουργήσει στις ΗΠΑ ο πρόεδρος της Αlibaba

Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Alibaba Τζακ Μα συναντήθηκε χθες με τον νεοεκλεγέντα Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.

O Tζακ Μα παρουσίασε το νέο σχέδιο του κινεζικού κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου να προσθέσει ένα εκατομμύριο μικρές αμερικανικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα του προκειμένου να πουλούν τα προϊόντα τους σε Κινέζους καταναλωτές τα επόμενα πέντε χρόνια, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Alibaba.

Η Alibaba Group Holding αναμένει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα δημιουργήσει ένα εκατομμύριο θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ καθώς κάθε εταιρία προσθέτει και από μία θέση, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της εταιρίας Μπομπ Κρίστι σε τηλεφωνική επικοινωνία.

Η Alibaba έχει και στο παρελθόν αναφέρει ότι θα προσέθετε περισσότερες μικρές αμερικανικές επιχειρήσεις στις ιστοσελίδες της εταιρίας, αλλά είναι η πρώτη φορά που ο Μα μίλησε για συγκεκριμένους στόχους.

Ο Τραμπ και ο Μα εξήλθαν μαζί μετά τη συνάντησή τους στον Πύργο του Τραμπ στη Νέα Υόρκη. Ο νεοεκλεγείς πρόεδρος δήλωσε σε δημοσιογράφους ότι είχαν μια «εξαιρετική συνάντηση» και ότι μαζί θα κάνουν σημαντικά πράγματα. Ο Μα χαρακτήρισε τον Τραμπ «έξυπνο» και «ανοιχτόμυαλο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Κως: Στο ύπαιθρο για δεύτερη βραδιά διανυκτέρευσαν οι κάτοικοι -Φοβούνται νέο σεισμό

Ο Μα είπε ότι συζήτησαν κυρίως τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων, ιδιαίτερα στις μεσοδυτικές πολιτείες, όπως των αγροτικών και των μικρών βιοτεχνιών ενδυμάτων, που θα μπορούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στην κινεζική αγορά μέσω της Alibaba, η διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών Tmall της οποίας προσφέρει εικονικές βιτρίνες και υπηρεσίες πληρωμών στους εμπόρους.

Τα τελευταία χρόνια, η Alibaba προσπαθεί να προσεγγίσει ξένες εταιρίες προκειμένου να δημιουργήσουν καταστήματα Tmall και να διαθέτουν τα προϊόντα τους στην τεράστια και αναπτυσσόμενη μεσαία τάξη της Κίνας. Αυτή τη στιγμή περίπου 7.000 αμερικανικά εμπορικά σήματα, όπως η Costco Wholesale και η Levi's, εμφανίζονται στην πλατφόρμα Tmall της Alibaba, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας, προσθέτοντας ότι πέρυσι οι πωλήσεις τους σε Κινέζους καταναλωτές έφθασαν τα 15 δισεκ. δολάρια.