Τα 8 μυστικά που κρατούν τις Γαλλίδες παντοτινά νέες -Παριζιάνος γιατρός αποκαλύπτει

Είναι ο γιατρός που προσφέρει απλόχερα τις κατάλληλες συμβουλές για να ζήσετε περισσότερο και έχει προκαλέσει «καταιγίδα» στη Γαλλία.

Ο Μισέλ Κάιμς είναι ένας 59χρονος χειρουργός από το Παρίσι, ο οποίος διατηρεί τις Γαλλίδες νέες ακόμη και όταν αυτές αγγίζουν το 60ο έτος της ηλικίας τους.

Ο μέσος όρος ζωής για τις Γαλλίδες είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος από των υπόλοιπων Ευρωπαίων γυναικών.

Αυτό και μόνο δείχνει πως κάτι κάνουν σωστά και ο Παριζιάνος γιατρός, ο οποίος τα τελευταία χρόνια φιλοξενείται σε πολλές εκπομπές έχοντας γίνει κάτι σαν σταρ της ιατρικής, μοιράζεται τα μυστικά που κρατούν τις συμπατριώτισσές του νέες, μέσω του νέου του βιβλίου!

  • Αγοράστε ακριβά γυαλιά ηλίου

Σημασία δεν έχει τόσο η ομορφιά ενός γυαλιού ή το στιλ. Σημασία έχει η ποιότητα, σύμφωνα με τον Κάιμς. Η προστασία των ματιών από τον ήλιο είναι η νούμερο ένα προστασία για την ομορφιά των γυναικών αλλά και για την υγεία. Τα γυαλιά ηλίου δεν είναι μόνο για το καλοκαίρι και καλό θα είναι να μην σκέφτεστε οικονομικά όταν ετοιμάζεστε να αγοράσετε ένα ζευγάρι.

  • Προσέξτε το αλκοόλ

Η υπεροβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα υγείας. Καρκίνο, προβλήματα στην καρδιά και υψηλή πίεση. Εξίσου σημαντική, η ζημιά που προκαλεί στο δέρμα και στην αφυδάτωσή του. Μάθετε πως να το απολαμβάνετε χωρίς να γίνετε σκλάβος του. Ενα ποτήρι καλό κρασί είναι η απόλαυση. Αν έχετε συνηθίσει να πίνετε ένα την ημέρα, τότε προσπαθείστε να περιορίσετε τον αριθμό σε δύο την εβδομάδα. Θα το εκτιμήσει και το κορμί σας.

  • Καθαρίστε το ψυγείο σας δύο φορές το μήνα

Προφανώς είναι κάτι που σας προκαλεί εντύπωση όμως έχει μια πολύ απλή εξήγηση. Τα προϊόντα που έχουμε μέσα στο ψυγείο μας, πολλές φορές τα ξεχνάμε για περισσότερες από 15 ημέρες πριν τα χρησιμοποιήσουμε. Οι μικροοργανισμοί που αναπτύσσουν μέχρι την κατανάλωση μπορεί να αποδειχθούν καταστροφικοί για τον οργανισμό σας, ο οποίος μεγαλώνοντας βλέπει το ανοσοποιητικό του σύστημα να αποδυναμώνεται.

Καθαρίστε το ψυγείο σας δύο φορές το μήνα κάνοντας χρήση ξυδιού και διατηρήστε την υγιεινή στη διατροφή σας.

  • Φρούτα, λαχανικά και... σκόρδο!

Το σκόρδο δεν είναι τυχαία μια βασική επιλογή στη γαλλική κουζίνα. Είναι αντιοξειδωτική απάντηση στην ανάγκη των ανθρώπινων κυττάρων να προστατευθούν από τα γηρατειά.

Μαζί με τα λαχανικά και τα φρούτα, το σκόρδο πρέπει να γίνει προτεραιότητά σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Σκυλάκια-μασκαράδες

Το σκόρδο βοηθά στην προστασία κατά του καρκίνου του μαστού και του εντέρου αλλά και στις καρδιοαγγειακές παθήσεις. Οσο για τη μυρωδιά του, σίγουρα το απλό βούρτσισμα δοντιών δεν βοηθά. Δοκιμάστε τον μαϊντανό, φρέσκο δυόσμο ή λίγους κόκκους καφέ και δεν θα έχετε το παραμικρό πρόβλημα!

  • Διατηρείστε ένα υπέροχο ντεκολτέ

Είναι η περιοχή του στήθους, όπου το γυναικείο δέρμα αντιμετωπίζει ίσως πιο πρόωρα από κάθε άλλο τα σημάδια γήρανσης. Το βαλς έχει τρία στάδια, το ίδιο ισχύει και στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος.

  1. Ενυδάτωση: Καθημερινή. Μια καλή κρέμα στην συγκεκριμένη περιοχή μπορεί να βοηθήσει και να τονώσει την παραγωγή κολλαγόνου.
  2. Απολέπιση: Χρησιμοποιήστε ένα απαλό προϊόν με λεπτούς κόκκους. Η ανώτερη στρώση του δέρματος είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στην συγκεκριμένη περιοχή.
  3. Προστασία από τον ήλιο: Το αντιηλιακό δεν χρειάζεται μόνο στην παραλία. Οι αχτίδες του ήλιο είναι το ίδιο βλαβερές όλη τη διάρκεια του έτους. Ενα καλό αντιηλιακό βοηθά το δέρμα στην περιοχή του στήθους να μένει λαμπερό.
  • Φάτε με τον σωστό τρόπο

Οχι μπροστά στην τηλεόραση βλέποντας σήριαλ. Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή της ημέρας για τον οργανισμό σας. Ερευνες έχουν αποδείξει πως όποιος τρώει βλέποντας τηλεόραση μειώνει τουλάχιστον στο μισό το μάσημα της τροφής, κάτι που αποδεδειγμένα είναι ζημιογόνο για τον οργανισμό.

Φροντίστε να δειπνήσετε σωστά, δίνοντας τον απαραίτητο χρόνο στον οργανισμό σας να καταναλώσει σωστά το φαγητό.

  • Γυμναστείτε στο νερό

Ετσι θα καταπολεμήσετε την οστεοπόρωση και θα προφυλάξετε τα οστά σας από τις παθήσεις. Η σκελετική αδυναμία προκαλείται από την απώλεια οστικής μάζας. Η άσκηση στο νερό είναι η λύση. Το κολύμπι στην πισίνα δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να αποδειχθεί ευεργετικό.

Ακόμη και το ποδήλατο μέσα στην πισίνα μπορεί να σας προσφέρει μια καλή λύση γυμναστικής. Η καρδιά δεν αναπτύσσει τόσους πολλούς παλμούς άρα μπορείτε να γυμναστείτε περισσότερο και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

  • Επιλέξτε ένα καλό μαξιλάρι

Κακά τα ψέμματα. Σχεδόν 8 ώρες της ημέρες τις περνάμε στο κρεβάτι αφού έχουμε ανάγκη να κοιμηθούμε. Άρα ένα καλό μαξιλάρι είναι απαραίτητο. Ο αυχένας περιλαμβάνει πάρα πολλά νεύρα, τα οποία σε όλη τη διάρκεια της ημέρας δέχονται πίεση.

Επενδύστε σε ένα καλό μαξιλάρι, προσφέροντας ποιοτική ξεκούραση στο σώμα σας.

Φωτογραφίες: Associated Press