Τα μυστικά της Ειρήνης Παπαδοπούλου για κοιλιακούς φέτες

Ήδη από το περσινό Survivor, η Ειρήνη Παπαδοπούλου είχε κάνει αίσθηση με την εξαιρετική φυσική της κατάσταση.

Φέτος μάς έχει εντυπωσιάσει ακόμη περισσότερο με το καλλίγραμμο κορμί της στις εμφανίσεις της στην τηλεόραση και στις φωτογραφίσεις στα περιοδικά.

Ψάξαμε λοιπόν και μάθαμε τι περιλαμβάνει το ημερήσιο διαιτολόγιό της και πώς διατηρεί την άψογη σιλουέτα της.

papdo

Σε παλαιότερη συνέντευξή της στο «Shape» είχε πει σχετικά με το φαγητό και την άσκηση ότι δεν είχε ποτέ πρόβλημα με επιπλέον κιλά και ότι δεν χρειάστηκε να ασχοληθεί ποτέ με το σώμα της αφού έχει καλό «καλούπι».

Αθλείται και κρατά το μεταβολισμό της διαρκώς σε εγρήγορση ενώ όταν ο μειώνεται ο φόρτος του προγράμματός της προσέχει λίγο περισσότερο τις μερίδες των γευμάτων της χωρίς όμως να κάνει υπερβολές.

papd

Το πρωινό είναι το γεύμα που την «κρατάει», γι’ αυτό και φροντίζει να περιλαμβάνει τροφές που της προσφέρουν σημαντικές ποσότητες ενέργειας όπως ψωμί, φρυγανιά ή ρυζογκοφρέτα με ταχίνι, ομελέτα με ρύζι ή μακαρόνια ή αβγά βραστά (με υπέρδιπλο τοστ παρακαλώ) και ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκαλιού.

Δεν παραλείπει γεύματα και καταπολεμά την πείνα της μέσα στη μέρα με σνακ όπως τοστ, φρούτα κ.λ.π.

Όσο για τα βασικά γεύματα όπως μεσημεριανό και βραδινό, τρώει κανονικά πρωτεΐνες και υδατάνθρακες με το βραδινό να είναι το πιο δυνατό γεύμα της ημέρας της (!).

Όπως είναι βέβαια αναμενόμενο, το junk food δεν συμπεριλαμβάνεται στις προσωπικές της αδυναμίες όπως επίσης και τα γλυκά αφού όπως λέει, αρνείται να πάρει θερμίδες από «πλαστικά» φαγητά ενώ αν βρεθεί σε κάποιο φασφουντάδικο θα προτιμήσει ένα σάντουιτς με κοτόπουλο ή μια μακαρονάδα. Γενικά όμως δεν στερείται τίποτα, έχει μέτρο και δοκιμάζει απ’ όλα.