ΠΑΤΡΑ: «Βρωμάει» το γκάλοπ για το Επιμελητήριο!

Δημοσκόπηση με κατευθυνόμενες ερωτήσεις που ούτως ή άλλως προκαλούν αρνητικές απαντήσεις στον συνεντευξιαζόμενο, διενεργείται αυτές τις ημέρες στην Πάτρα, χωρίς φυσικά η πασίγνωστη και νόμιμη εταιρεία που διενεργεί την μέτρηση να έχει ευθύνη για το περιεχόμενό της.

Είναι προφανέστατο από το περιεχόμενο των ερωτήσεων, πως αυτές έχουν δοθεί "κατά παραγγελία" από τον Πατρινό που παρήγγειλε και πλήρωσε αδρά για την δημοσκόπηση.

Μάλιστα δεν επέλεξε Πατρινή εταιρεία, αλλά αθηναϊκή, γεγονός που αποδεικνύει πως το κόστος ήταν πολύ υψηλότερο.

Η δημοσκόπηση είναι τηλεφωνική και τις τελευταίες ώρες έχουν γίνει δεκάδες τηλέφωνα σε επιχειρηματίες της Αχαΐας .

Οι ερωτήσεις που υποβάλλονται, είναι:

«Είχε το Επιμελητήριο ανοιχτές πόρτες»;

«Τι έκανε το Επιμελητήριο για τη δική σας Επιχείρηση»;

«Ποιον συνδυασμό θα ψηφίσετε στις Επιμελητηριακές εκλογές»;

Είναι προφανές πως αυτό που θέλουν να βγει προς τα έξω είναι ότι το Επιμελητήριο "δεν ασχολήθηκε ατομικά με κάθε επιχείρηση" κάτι όμως που δεν κάνει κανένα Επιμελητήριο στον κόσμο από μόνο του. Οσοι βέβαια απευθύνθηκαν στο Επιμελητήριο ζητώντας την βοήθειά τους σε εξειδικευμένες προσωπικές τους υποθέσεις, εξυπηρετήθηκαν άπαντες.

Μάλιστα από τις ερωτήσεις απουσιάζει και η πλέον λογική και αναμενόμενη για προεκλογική περίοδο, το αν δηλαδή ο ερωτώμενος είναι ικανοποιημένος από το έργο της προηγούμενης Διοίκησης του Επιμελητηρίου του. Προφανώς ο πελάτης φοβούμενος την πληθώρα των θετικών απαντήσεων, την απέφυγε.

Από τα παραπάνω είναι προφανές και ηλίου φαεινότερο πως όσα πιθανόν  ανακοινωθούν  θα είναι πλασματικά, αφού ο καθένας αντιλαμβάνεται από τις ερωτήσεις που γίνονται... ποιο θα είναι το αποτέλεσμα.

Η είδηση για την δημοσκόπηση με στημένες ερωτήσεις έγινε γνωστή από την πλειοψηφία των ηλεκτρονικών ενημερωτικών ιστοσελίδων της Πάτρας.