Οι ασκήσεις που οδηγούν στον... έρωτα!

Πρόγραμμα γυμναστικής ειδικά σχεδιασμένο ώστε να κάνει ακαταμάχητο στα μάτια του άλλου φύλου όποιον το ακολουθεί κάνει θραύση στη Βρετανία.

Δεν βασίζεται όμως στο «χτίσιμο» καλλίγραμμου σώματος, αλλά, όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί του, βοηθά τον οργανισμό να απελευθερώσει τις ορμόνες της σεξουαλικής έλξης, τις φερομόνες, ενισχύοντας το sex appeal.

Το «πρόγραμμα αύξησης των φερομονών» (PIT) άρχισε να εφαρμόζεται για πρώτη φορά στο γυμναστήριο Gymbox του Λονδίνου. Οι υπεύθυνοί του εξηγούν ότι οι φερομόνες και ειδικότερα η ανδροστενόνη εντοπίζονται στον φρέσκο ιδρώτα, αλλά η αφροδιασική δράση της διαρκεί μόνο δύο ώρες.

Συνεπώς, στόχος του προγράμματος είναι να κάνει τους συμμετέχοντες να ιδρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο στα κατάλληλα σημεία του σώματος, έτσι ώστε να παραχθεί η μέγιστη δυνατή ποσότητα ανδροστενόνης.

Για να το πετύχουν αυτό, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα πρέπει να φορέσουν μια ειδικά σχεδιασμένη στολή που εγγυάται ότι θα ιδρώνουν ακατάπαυστα ενώ γυμνάζονται. Η 20λεπτη συνεδρία περιλαμβάνει σειρά ασκήσεων υψηλής έντασης διαλειμματικής προπόνησης (HIIT). Είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να ενεργοποιούν περισσότερο τα κομβικά σημεία του σώματος για την παραγωγή ιδρώτα, όπως είναι η λεκάνη, οι μασχάλες, η μέση και το μέτωπο. Για να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα, οι αίθουσες δεν διαθέτουν κλιματισμό.

Μένουν με τον ιδρώτα

Οταν ολοκληρωθεί η 20λεπτη προπόνηση, όσοι συμμετείχαν σε αυτή απαγορεύεται να κάνουν ντους, να σκουπιστούν με πετσέτες, να χρησιμοποιήσουν υγρά μαντιλάκια, αρώματα ή αποσμητικά. Αυτό που τους καλούν οι υπεύθυνοι του γυμναστηρίου να κάνουν είναι να ντυθούν με την άνεσή τους και να τρέξουν στο πιο κοντινό μπαρ, κλαμπ ή καφετέρια, για να «δοκιμάσουν» την αποτελεσματικότητα του προγράμματος γυμναστικής.

Σε όσους φοβούνται μήπως αναδίνουν δυσάρεστη μυρωδιά, η γυμνάστρια Νταϊάνα Μπούτι απαντά ότι δεν έχουν λόγο να ανησυχούν. «Ο φρέσκος ιδρώτας δεν μυρίζει» εξηγεί και προσθέτει ότι μόνο όταν μείνει πάνω στο σώμα για πολλές ώρες μυρίζει άσχημα. «Οι προπονήσεις αύξησης των φερομονών αυξάνουν τις πιθανότητες να συναντήσει κανείς το έτερον ήμισύ του» καταλήγει η Μπούτι.

ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Για να βελτιώσει κανείς το ατομικό ρεκόρ του όταν πηγαίνει για τρέξιμο, κατεβάζοντας τον χρόνο που χρειάζεται για να διανύσει μια διαδρομή, δεν αρκεί μόνο η πολύωρη προπόνηση, αναφέρουν οι ειδικοί, σύμφωνα με την «Telegraph», και προσφέρουν πρακτικές συμβουλές που μπορεί να κάνουν τη διαφορά.

Προτού πάει κανείς για τρέξιμο, καλό θα ήταν να καταναλώσει ένα φλιτζάνι καφέ, καθώς, σύμφωνα με ερευνητές του πανεπιστημίου του Ιλινόι, ενεργοποιεί το νευρικό σύστημα προσφέροντας ενέργεια. Σημαντικό ρόλο παίζει η μουσική που ακούει κανείς ενώ τρέχει, καθώς Αυστραλοί ερευνητές ανακάλυψαν ότι η ποπ και η χέβι μέταλ βοηθούν στη βελτίωση της απόδοσης, ενώ η κλασική μουσική και η ρέγκε όχι.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν να επιλέγεται με προσοχή η διαδρομή, ώστε να μην υπάρχουν εμπόδια που διακόπτουν το τρέξιμο. Συνιστούν, δε, την ώρα που τρέχει κανείς να κοιτάζει κάποιο μακρινό αντικείμενο παρά τα κοντινά. Τέλος, υπενθυμίζουν ότι τρέχουμε πιο γρήγορα στο γρασίδι από ό,τι στην άσφαλτο ή σε χωματόδρομο.

Το look του σερβιτόρου επηρεάζει τη σιλουέτα

Η εμφάνιση των σερβιτόρων των εστιατορίων μπορεί να ευθύνεται για το γεγονός ότι οι πελάτες τους παίρνουν κιλά χαλώντας τη φόρμα τους, σύμφωνα με ερευνητές της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οσλο της Νορβηγίας.

Σε έρευνα που πραγματοποίησαν συμμετείχαν 100 γυναίκες, οι οποίες, αφού παρακολούθησαν βίντεο με διάφορους σερβιτόρους, επέλεξαν φαγητό από το μενού. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι, αν οι σερβιτόροι και οι σερβιτόρες είχαν ατημέλητη εμφάνιση με ακατάστατα μαλλιά ή τατουάζ ή ήταν χλομοί, οι γυναίκες ήταν πιο πιθανό να επιλέξουν παχυντικά και ανθυγιεινά φαγητά από τον κατάλογο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Καρκίνος τραχήλου μήτρας: πώς μπορεί να εξαλειφθεί

ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ SIX PACK

Η μπάλα του μπάσκετ μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο εργαλείο για να αποκτήσει κανείς τους τέλειους κοιλιακούς, σύμφωνα με τους ειδικούς. Προτείνουν οι ενδιαφερόμενοι να λάβουν στάση σαν να είναι έτοιμοι να κάνουν κάμψεις στο δάπεδο. Η μόνη διαφορά είναι ότι το δεξί χέρι θα πρέπει να στηρίζεται πάνω σε μπάλα του μπάσκετ.

Τα πόδια, ο κορμός και οι ώμοι πρέπει να σχηματίζουν ευθεία γραμμή και η αναπνοή να είναι κανονική. Ακολούθως ο ασκούμενος θα πρέπει να σηκώσει το δεξί χέρι του και να κάνει ντρίπλες με την μπάλα για 30 δευτερόλεπτα, ενώ στηρίζει το βάρος του στο αριστερό χέρι. Στη συνέχεια πρέπει να αλλάξει χέρι και να επαναλάβει την άσκηση κάνοντας ντρίπλες με το αριστερό χέρι για μισό λεπτό.

Η πηγή ενέργειας για μυς και εγκέφαλο!

Η γυμναστική δεν κάνει καλό μόνο στην εμφάνιση, αλλά σώζει και ζωές, καθώς ερευνητές του πανεπιστημίου του Κολοράντο ανακάλυψαν ότι μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης όγκων στον οργανισμό. Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Carcinogenesis», η γυμναστική μαθαίνει τον οργανισμό να αποβάλλει γρηγορότερα μια ουσία που συντελεί στην ανάπτυξη των όγκων.

Πρόκειται για το γαλακτικό οξύ, το οποίο ο οργανισμός όσων γυμνάζονται αποβάλλει, μετατρέποντάς το σε πηγή ενέργειας για τον εγκέφαλο, τους μυς και τα όργανα. Οταν υπάρχουν όγκοι, όμως, ο μηχανισμός μετατροπής του γαλακτικού οξέος δυσλειτουργεί. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσοι αθλούνται έχουν μικρότερη πιθανότητα δυσλειτουργίας του εν λόγω μηχανισμού.

«ΦΡΕΝΟ» ΣΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Μέθοδο για να απαλλαγεί κανείς από την επιτακτική επιθυμία να φάει σοκολάτα και κατά συνέπεια να χάσει κιλά πιο εύκολα ανακάλυψε η καθηγήτρια του πανεπιστημίου Φλίντερς της Αυστραλίας Σοφί Σουμάχερ.

Διαπίστωσε ότι η φαντασία μας μπορεί να αποδειχθεί ισχυρός σύμμαχος στην καταπολέμηση της εν λόγω επιθυμίας. Συγκεκριμένα προτείνει όταν περάσει από το μυαλό η σκέψη να φάει κανείς σοκολάτα να φανταστεί ότι περπατάει σε δάσος. Η καθηγήτρια εξηγεί ότι εικόνα αυτή αποσπά την προσοχή του εγκεφάλου από την έντονη επιθυμία για σοκολάτα.

Εξαφάνιση λίπους με ακατέργαστα τρόφιμα 

Για να χάσει κανείς το παραπανίσιο λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιά δεν αρκεί να λαμβάνει τη σωστή ποσότητα θερμίδων, αλλά σημαντικό ρόλο παίζει να τις παίρνει από τις σωστές πηγές, επισημαίνει η διατροφολόγος Τζόρτζι Φίαρ.

Η ειδικός εξηγεί ότι πολλές επεξεργασμένες τροφές δεν έχουν τις απαραίτητες φυτικές ίνες, ενώ περιέχουν σημαντική ποσότητα χημικών ουσιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνονται τα επίπεδα των ορμονών του οργανισμού και να αυξάνεται η ποσότητα του λίπους που αποθηκεύεται στο σώμα και κυρίως στην κοιλιά, γι' αυτό η Φίαρ συστήνει φρέσκα, ακατέργαστα τρόφιμα.

«ΜΥΣΤΙΚΑ» ΑΠΟ ΣΤΕΦΑΝΙ

Το μυστικό για να διατηρεί τη φόρμα της και να εμφανίζεται στη σκηνή με αψεγάδιαστο κορμί, αν και είναι μητέρα τριών παιδιών, αποκάλυψε η Γκουέν Στεφάνι (φωτό).

Η Αμερικανίδα ποπ σταρ λατρεύει την έντονη γυμναστική, γι' αυτό προτιμά ασκήσεις με βάρη, μποξ και αεροβική γυμναστική υψηλής έντασης. Για να χαλαρώνει όμως και να βελτιώνει την ευλυγισία της κάνει παράλληλα yoga και pilates. Συχνά, δε, πηγαίνει οικογενειακώς για κολύμπι ή για σκι.