ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: Πόσο κόστισε η νέα “Κανακάρη„ της Πάτρας;

Διφορούμενα σχόλια έχει αποσπάσει μέχρι τώρα η διανοιγμένη Κανακάρη μεταξύ των χρηστών, που περίμεναν πιο θεαματικά και «σικ» πράγματα από αυτά που βλέπουν.

Αναγνωρίζουν οι Πατρινοί ότι χρειάζεται ακόμα «δρόμος» για την ολοκλήρωση, αλλά η εικόνα μιας οδού εν μέρει καινούργιας, και ομολογουμένως σύγχρονης και λειτουργικής, και κατά το ήμισυ παλιάς, δεν αποτελεί διαφήμιση για την πολυτραγουδισμένη διάνοιξη.

Πολύ περισσότερο μετά και την ιλαροτραγική παραφωνία της απότομης αλλαγής επιπέδων, υπό γωνία 45 μοιρών περίπου στη διασταύρωση με τη Γκότση, η οποία έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες και χλεύη. Απαντήθηκε μεν ότι το εξωφρενικό αυτό φάλτσο θα θεραπευθεί, δεν παύει όμως ο κόσμος να μιλά για υψηλή επικινδυνότητα απαράδεκτη.

Ήδη το σημείο έχει αρχίσει να μπογιατίζεται από τις επιφάνειες οχημάτων που «βρίσκουν» κατά την απότομη κάθοδο, η οποία είναι πολύ απειλητική για τους οδηγούς δικύκλων.

Μιας άλλης τάξης ανωμαλία που έχει ήδη εκδηλωθεί, και θα πρέπει οι αρχές να την προλάβουν πριν καθιερωθεί εθιμικώ δικαίω, είναι ότι στο διανοιγμένο τμήμα παρατηρούμε κιόλας τα «καλά της Αγίου Γεωργίου».

Όπως ακριβώς έσπευσαν οι οδηγοί να μετατρέψουν τις όχθες διαπλατυσμένου άξονα που ήρθε να δώσει πνοή στην πόλη σε δωρεάν πάρκινγκ, αυτό συνέβη κιόλας στη νέα «Κανακάρη Ρούφου». Καταμεσής του Αυγούστου, με τη μισή Πάτρα απούσα, οδηγοί σταθμεύουν κατά δεκάδες ένθεν κακείθεν των ρευμάτων κυκλοφορίας. Γι’ αυτή τη δουλειά την κάναμε τη διάνοιξη;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ…. ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΟΛΩΝ

Και ναι μεν υπάρχει οξύ πρόβλημα διαχείρισης των ΙΧ (και) στο αρκτικό διαμέρισμα της πόλης, αλλά θα πρέπει ο Δήμος να προτείνει άλλες λύσεις στον κόσμο και όχι να επιτρέψει πρακτικές που θα ακυρώσουν το νόημα της διάνοιξης. Και βέβαια, προς το παρόν παρατηρείται το κωμικό φαινόμενο μια οδός που προορίζεται για μαζική κυκλοφορία να δια- κόπτει τη ροή των οχημάτων μέσα από πινακίδες παραχώρησης προτεραιότητας προς κάθετους άξονες (28ης Οκτωβρίου, Ζαΐμη, Αράτου), κάτι που είναι ίσως αναγκαίο, προκειμένου να μη συνωστίζονται οχήματα στα μικρά μήκη των αξόνων αυτών- και άρα να καθηλώνεται η κίνηση στην Κορίνθου- από την άλλη, όμως, λεωφόρος με Stop είναι ανορθόδοξη περίπτωση.

Υποθέτουμε ότι αυτά θα αντιμετωπιστούν όταν έρθει η ώρα της αντιστροφής, που θα μετατρέψει την Κανακάρη σε έξοδο της πόλης. Αλλά με τόσο μικρή διατομή, στη διασταύρωσή της με Πουκεβίλ και Ζαΐμη; Κατά τα λοιπά, η οδός προβάλλει ως εξαιρετικά λειτουργική, και δίνει από τώρα ανάσες στην πόλη, κι ας μην είναι έτοιμη.

Τα ανωτέρω σημειώνει ο Διευθυντής Σύνταξης της εφημερίδας «Πελοπόννησος», όπου υιοθετούμε πλήρως και ζητούμε να απαντήσετε στα εξής ερωτήματα:

  1. Πόσο κόστισε η «Νέα Κανακάρη» συνολικά (μελέτες, απολοτριώσεις, κατασκευή);
  2. Τόσα εκ. ευρώ θα επιτρέψετε να εκταμιεύτηκαν για μια λωρίδα κυκλοφορίας και 200 θέσεις παρκινγκ;

Ο ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος